Bukefalos 28 år!

betala stallhyra på sommarn

Vi betalar 700 kr på sommaren i kallhyra oavsett hästen går på bete där eller ej.

Är hästen kvar så ingår tillgång till ridhus, ridbanor samt tillgång till stallet.
 
Hos oss betalar vi full stallhyra året runt oavsett om hästen står där eller inte. Om vi inte vill betala så måste vi säga upp stallplatsen men då garanteras den inte heller vara kvar till hösten. (lite tråkigt eftersom min häst är ute ca 5 månader på bete varje år)
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 052
Senast: Sorgsen
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 736
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 559
Senast: Skye
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 455
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp