betala stallhyra på sommarn

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 396
Vi betalar 700 kr på sommaren i kallhyra oavsett hästen går på bete där eller ej.

Är hästen kvar så ingår tillgång till ridhus, ridbanor samt tillgång till stallet.

Hos oss betalar vi full stallhyra året runt oavsett om hästen står där eller inte. Om vi inte vill betala så måste vi säga upp stallplatsen men då garanteras den inte heller vara kvar till hösten. (lite tråkigt eftersom min häst är ute ca 5 månader på bete varje år)

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 486
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 578
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka