minda

Trådstartare
Hej Jag tänkte beställa ett par boots ifrån tyskland och då kunde man betala på två sätt antingen med visa el mastercard (hmm känns lite osäkert:crazy: ) eller så kan man betala så här: Advanced bank tranfer är det nån som vet vad det innebär? Försöker klura ut vilket som kan vara säkrast.

Tacksam för svar:)

Sv: Betalning

Jag skulle betala med Mastercard, om det är från L*sdau du ska beställa så är det helt säkert.

Utlandsbetalningar är alltid krångligt och det kommer ta längre tid för pengarna att komma fram.

/Jfrelin *som har jobbat på avgående utlandsbetalningar på bank*

jag har betalat med mitt Visa ett par ggr utomlands, tycker det fungerar väldigt smidigt :)

Tack så jättmkt för era svar, det får nog bli Visa då, känns skönt att höra från några som har gjort det själva och att det kanske inte är så farligt, man vet aldrig med nätet och pengar annars:crazy:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 251
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 464
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 892
Övr. Hund Hej alla! Jag skriver lite på en fiktiv berättelse som innehåller en beauceron under andra världskriget i strid. Det är fiktivt så jag...
Svar
15
· Visningar
2 025
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025