Bettfråga..

Så precis som alla andra har du också "bara" en tolkning och vad är det då som säger att din tolkning är den riktiga??
Dina inlägg kanske också borde raderas... =)
 
Därför att betten i hopp (?) och fälttävlans TR visar inte heller upp något 3 delat bett med fasta ringar utan enbart 3 delat och bett med fasta ringar.

Frågan är om ens 3 delat med fasta ringar fanns när dom tryckte bilderna för liksom betten som godkända nosgrimmor är samma sen 100 år tillbaka och det finns hur många nosgrimmor som helst på marknaden som inte finns med i TR.

Det står likadant i alla Tr om vad som inte nämns är förbjudet , alla nosgrimmor skall vara gjorda av läder men ändå tävlar folk med nosgrimmor gjorda av både gummi och rep och resår, visserligen inte i dressyr men TR som TR.

Dom kan väl inte trycka om Tr så fort ett nytt bett eller en ny nosgrimma har äntrat marknaden.

Angående Lars så var det en helt privat diskussion och jag sa att han inte går i god för det även om han tolkar det som jag.
 
när jag var och tävlade kollade överdommaren mitt bett,och jag har ett sånt från globus,tredelat med fasta ringar, Han anmärkte inget.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 451
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 931
Senast: Snurrfian
·
Utrustning TR II (dressyr) utelämnar mycket gällande bett kan jag tycka. Hur är det med mått? Vilka bettringar är godkända med oledat, tvådelat...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag har tänkt köpa better fager Julia sötmalm kopparrulle baby fulmer till min ponny. Just nu har han haft bett med fasta ringar i...
Svar
2
· Visningar
2 048
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp