fragansia 8 Okt 2005 #21 Sv: Bettringar??????? Det tycker jag också (egentligen) men har märkt att det är en vanesak... /fragansia - som har hängt hos en kusk och varit på div körtävlingar i år
Sv: Bettringar??????? Det tycker jag också (egentligen) men har märkt att det är en vanesak... /fragansia - som har hängt hos en kusk och varit på div körtävlingar i år
M Matilda_o_Bonita 8 Okt 2005 #22 Sv: Bettringar??????? Exakt, mässing, har man ett träns med mässingsspännen ska det vara mässingsbett, inget annat, då blir det inte snyggt
Sv: Bettringar??????? Exakt, mässing, har man ett träns med mässingsspännen ska det vara mässingsbett, inget annat, då blir det inte snyggt
Mitrolle 8 Okt 2005 #23 Sv: Bettringar??????? Jag vet, därför jag har bettskivor Orkade inte leta efter ett med parerstänger och tyckte det var onödigt då jag ändå bara ska ha det så kort period.
Sv: Bettringar??????? Jag vet, därför jag har bettskivor Orkade inte leta efter ett med parerstänger och tyckte det var onödigt då jag ändå bara ska ha det så kort period.