BH med bygel på röntgen

Zpunk

Trådstartare
Får man ha det? Ska göra slätröntgen imorgon och det står i papperna att jag inte ska ha smycken på mig men insåg just att bh:n kanske inte funkar så bra heller. Är inte bekväm i bh utan bygel annars skulle jag bara tagit något annat.
 
Ska du göra MR? När jag gjorde det fick jag klä av mig och sätta på mig sjukhuskläder. Hade bara trosorna på mig av mina kläder (och då såklart sjukhuskläder ovanpå det).
det står slätröntgen i inlägget, alltså inte MR.

Jag gjorde en CT (datortomografi) av överkroppen för ett par veckor sedan. Där kunde jag ha kläder kvar på mig men bygelBHn fick jag ta av mig.
 
Ska du göra MR? När jag gjorde det fick jag klä av mig och sätta på mig sjukhuskläder. Hade bara trosorna på mig av mina kläder (och då såklart sjukhuskläder ovanpå det).
Förhoppningen är att det ska bli en MR efter detta så ändå relevant :) antar att jag fick göra samma när jag gjorde MR av knä, men största utmaningen då var egentligen att ta mig in i rummet eftersom kryckorna behövde vara kvar utanför så minns inte så mycket annat 😅
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 338
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 181
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 946
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 839
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp