BH till klänning med öppen rygg

Man tvättar den med tvål och vatten efter varje användning och låter lufttorka. När den torkat sätter man på skyddsplast.
Sköter man den ordentligt håller den ett bra tag :)

Det är klister så man klistrar typ fast den. Viktigt att inte ha typ lotion eller liknande på tuttarna för då fäster den inte ordentligt.

Jag gillar freebras vanliga modell för det är superlätt att få till lite klyfta om man vill :up:

Jaha :) låter jättebra!
Hoppas bara den fäster vid mina bröstvårtor...
 
Akta dig för silvertejp, man kan bli förgifta av det - en vän till mig fick blodförgiftning trots att han inte hade något sår i närheten av tejpen. :S
 
Akta dig för silvertejp, man kan bli förgifta av det - en vän till mig fick blodförgiftning trots att han inte hade något sår i närheten av tejpen. :S
Källa på det, tack.

Har ju använt väldigt länge som skydd för skavsår (just det, på sår), i andra sammanhang. Utan rapporterade incidenter.
 
Källa på det, tack.

Har ju använt väldigt länge som skydd för skavsår (just det, på sår), i andra sammanhang. Utan rapporterade incidenter.

Jag kan inte ge en skriftlig källa eftersom jag inte var med på sjukhuset men jag vet att det berodde på det och jag som är extremt hudkänslig kan inte ha silvertejp på mig, knappt annat heller. Men jag har hört om fler fall på nätet där folk blivit sjuka - och då inte av biltemas blaha tejp, utan Riktig silvertejp. Googla och se om du hittar något.
 
Jag kan inte ge en skriftlig källa eftersom jag inte var med på sjukhuset men jag vet att det berodde på det och jag som är extremt hudkänslig kan inte ha silvertejp på mig, knappt annat heller. Men jag har hört om fler fall på nätet där folk blivit sjuka - och då inte av biltemas blaha tejp, utan Riktig silvertejp. Googla och se om du hittar något.

Pratar du om gaffa jam silvertejp?

Är man känslig klarar man självklart inte av att ha lim mot huden, men det är ju inte samma sak som förgiftning i det här fallet.
 
Pratar du om gaffa jam silvertejp?

Är man känslig klarar man självklart inte av att ha lim mot huden, men det är ju inte samma sak som förgiftning i det här fallet.

Men det är jag som är känslig. Inte min kompis ;) Riktig silvertejp, jag tror att det är märket du sa som han har. Han tjatar jämt om bra tejp. Han låg inne två veckor på sjukhus och fick byta blod (minns ej vad det heter, transfusion?). De lokaliserade det till tejpen.
 

Liknande trådar

Äldre Jag har fått chansen att köpa den här klänningen till halva priset, och den är ju så grymt fin! Frågan är, när kan man ha en sådan här...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 403
Senast: Dentaku
·
Äldre Är medbjuden till en stor formell fest på mammas jobb om ett tag där det på inbjudan stod "Klädkod: Kavaj". Då jag inte är överdrivet...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp