Köpa eller inte?

Självklart, Killa!:love:

Och det var precis nåt i den stilen jag tänkte mig när jag skrev cupcakes! Visste bara inte att de kunde vara SÅ fina!
Åh nu känner jag mig hedrad och ska genast döpa en stjärna i doppresent! Vad ska du döpa dem till? Jag tänker att Mette och Marit t.ex är bra? Ger en lite rojalistisk touch
 
Åh nu känner jag mig hedrad och ska genast döpa en stjärna i doppresent! Vad ska du döpa dem till? Jag tänker att Mette och Marit t.ex är bra? Ger en lite rojalistisk touch
Mette och Marit är bra, särskilt som det ena är värsta släktnamnet. Jag funderade lite på Thelma och Louise, men det känns inte riktigt rätt.
 
Tack! Var det inte du som hade fiskbullar under flickorna en gång, förresten? Jag kanske kan bli gudmor åt dom?
Nej, men jag har nog länkat till en bild där Lady Damer har lite av varje under sina:D

Mina är liksom lite mindre och inte så bra på att hålla fast saker. Mer som att döpa prematurer(bara så ni inte blir besvikna vid ceremonin).
 
Nej, men jag har nog länkat till en bild där Lady Damer har lite av varje under sina:D

Mina är liksom lite mindre och inte så bra på att hålla fast saker. Mer som att döpa prematurer.

Någon här höll en gång en burk fiskbullar under behagen - men jag minns inte vilken tråd det var i :(
 
Mette och Marit är bra, särskilt som det ena är värsta släktnamnet. Jag funderade lite på Thelma och Louise, men det känns inte riktigt rätt.
En måste ju dock inte vara så könsnormativ när det gäller namn, så Stig och Helmer kanske är mer rätt för dina flickor?

Eller Bonnie och Clyde för den delen - båda behöver ju inte nödvändigtvis ha samma könsidentitet!
 
Någon här höll en gång en burk fiskbullar under behagen - men jag minns inte vilken tråd det var i :(

Var det inte den här:
penntricket_519fac56ddf2b362f1848b121.jpg

Bild från Lady Damers blogg
 
En måste ju dock inte vara så könsnormativ när det gäller namn, så Stig och Helmer kanske är mer rätt för dina flickor?

Eller Bonnie och Clyde för den delen - båda behöver ju inte nödvändigtvis ha samma könsidentitet!
Bonnie och Clyde är ju gjutet! Det får det bli! Den lilla får heta Clyde och den något större Bonnie.
 
Jo, fan, det var det. Jag läste väl inte inlägget ordentligt och trodde att det var du - jag minns det tydligt!
Haha, jag har svårt att tro att jag påstått att det är jag på bilden, så du läste nog slarvigt. Bilden är alltså Lady Dahmers svar på penntricket och jag tycker den är ganska genialisk. Kul att den gjort sånt intryck på dig och att du fortfarande kopplade den till mig:p
 
Haha, jag har svårt att tro att jag påstått att det är jag på bilden, så du läste nog slarvigt. Bilden är alltså Lady Dahmers svar på penntricket och jag tycker den är ganska genialisk. Kul att den gjort sånt intryck på dig och att du fortfarande kopplade den till mig:p

Ja, jag läste garanterat slarvigt! Minns ju att jag tänkte att det inte alls var så jag trodde att du ser ut... herregud, vilket minne man kan ha.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I början av nästa år kan det eventuellt bli middag och helg på hotell med tillhörande dans. Klädsel kostym och långklänning. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 545
Senast: Unafraid
·
Äldre Hej! Nu är det så att jag gillar ju klänningar där ryggen är relativt öppen, tycker det är sexigt utan att bli för mycket. Men då till...
2
Svar
26
· Visningar
3 703
Senast: Centaur
·
Äldre Är medbjuden till en stor formell fest på mammas jobb om ett tag där det på inbjudan stod "Klädkod: Kavaj". Då jag inte är överdrivet...
Svar
5
· Visningar
1 458
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp