BH till klänning med öppen rygg

Nepenthe

Trådstartare
Hej!

Nu är det så att jag gillar ju klänningar där ryggen är relativt öppen, tycker det är sexigt utan att bli för mycket. Men då till nästa fråga, vad har man för BH till?
Vill gärna ha nått som omfamnar min byst då mina bröstvårtor syns allt för bra om jag blir kall :angel:
Har ganska liten byst så den behöver inte direkt hålla dem uppe eller så.
Vilken lösning tycker ni är bäst?

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/nly-icons-200379/holy-dress-999104-1/
denna klänning är mitt senaste inköp
 
Kanske värt att köpa en freebra och testa. De ser lite konstiga ut o jag förstår inte hur de sitter fast? :D
 
Nipplecovers! Har jag inga så kör jag på silvertejp. Vet att vissa lägger lite toapapper under, men jag tycker det blir knöligt då, så jag kör bara tejpen. Jag tar av tejpen i duschen, det gör minst ont. :up:
 
Köp annars nån fin med knäppningen fram, jag har en som banden är smala med en silverfjäril i mitten bak, de går som i kryss. Spännet är mellan byglarna fram.
 
Tack för alla tips!
Vill prova med en freebra men annars låter det som en som har knäppningen fram borde funka

Silvertejp :D:o vi får se
 
Jag kör såna nipplecovers i silikon. Mina bröstvårtor syns gärna annars om jag går bh-lös, men dessa funkar bra och efter en stund tänker jag inte ens på att jag har dem på.
 
Jag har provat freebra, det var hemskt! Jag fick den inte att sitta kvar hur jag än gjorde.. och förmodligen hade jag alldeles för små bröst för minsta storleken för det blev liksom vågit och knöligt och en massa bh över..
 
Har lindex lite billigare variant av freebra, i textil men med silikon närmast huden. Satt riktigt bra på mig under nyårsnatten. Den klarade hela 10 timmar utan att lossna minsta lilla! :D:up: Men man måste vara riktigt noga när man sätter på den och vara helt nyduschad för att få den att sätta sig.
 

Bli
Har lindex lite billigare variant av freebra, i textil men med silikon närmast huden. Satt riktigt bra på mig under nyårsnatten. Den klarade hela 10 timmar utan att lossna minsta lilla! :D:up: Men man måste vara riktigt noga när man sätter på den och vara helt nyduschad för att få den att sätta sig.

Jaha o sen kan man använda den igen? Man tvättar den?

Dessa freebra´s "suger" sig fast typ? :D
 
Jaha o sen kan man använda den igen? Man tvättar den?

Dessa freebra´s "suger" sig fast typ? :D

Man tvättar den med tvål och vatten efter varje användning och låter lufttorka. När den torkat sätter man på skyddsplast.
Sköter man den ordentligt håller den ett bra tag :)

Det är klister så man klistrar typ fast den. Viktigt att inte ha typ lotion eller liknande på tuttarna för då fäster den inte ordentligt.

Jag gillar freebras vanliga modell för det är superlätt att få till lite klyfta om man vill :up:
 

Liknande trådar

Äldre Jag har fått chansen att köpa den här klänningen till halva priset, och den är ju så grymt fin! Frågan är, när kan man ha en sådan här...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 404
Senast: Dentaku
·
Äldre Är medbjuden till en stor formell fest på mammas jobb om ett tag där det på inbjudan stod "Klädkod: Kavaj". Då jag inte är överdrivet...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp