Det skjuter ju bara upp problemet.Eller fler trosor![]()
En tvättmaskin löser det för evigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skjuter ju bara upp problemet.Eller fler trosor![]()
På mig så blir det ofräscht även om det inte blir det på andra. De stora marsvinen luktar kattpiss på nolltid medan rakad armhåla klarar sig i flera dagar. Detta innebär att om jag rakar armhålorna så hinner jag med att duscha ofta nog för att aldrig lukta illa. Men med marsvinen så fungerar det inte.Tvärtom förstår jag att det tar mer tid om man har marsvin i armhålorna. Men det tar inte bort behovet av att utrota den här synen på kroppsbehåring som ofräscht.
Jag har olika sorters trosor till olika saker.Har inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har? Vi
Skulle gärna ha en egen tvättmaskin. HV sa när jag flyttade in för strax över tre år sedan att det tio år tidigare var nyrenoverade badrum så han ville vänta med att renovera om dem om då tio år (en bit av hallen skulle då bli badrum där maskinerna ska stå). Så sju år kvar.... Fast jag hoppas han inte är lika seg med det som att dra in ny elledning i taket i vardagsrummet (tre år i september, väntar ännu...) och köpa ny spis ( tre år... väntar ännu).Det skjuter ju bara upp problemet.
En tvättmaskin löser det för evigt.
Jag har 90% herrboxers och äger inga överdelarHar inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har? Vi tittar ju inte i varandras troslådor direkt. Jag slår vad om att gruppen med udda trosor är större än gruppen med matchande bh till vart enda par de äger. Det är bara något män tror att kvinnor har.... Jag har några som matchar. Behöver man till varje par?
Jo, det är så jag tänker!Jag har olika sorters trosor till olika saker.
Allt från string till mormors-trosor.
Vad som passar beror ju på vilka kläder som jag skall ha och vad jag skall göra.
Men vad är det då som är udda i din samling?Olika sorter, material, mönster och utformning känns också normalt, man tar det som den gången känns bäst liksom, så tänker jag i alla fall, som visserligen inte äger ett enda par stringtrosor och aldrig gjort. Men annars är det en salig blandning. Senaste 5 paren köpte sonen (japp, bra med blivande snart 17 åringar som ändå ska köpa boxer till sig själv
) åt mig på Lidl, inte bästa kvaliteten, men det är ju "bara" trosor, känns som trosor ändå slits rätt fort.
Herrboxers är oerhört bekväma. De ingår en hög sådana i min garderob.Jag har 90% herrboxers och äger inga överdelarSärbon däremot har en enorm samling av olika modeller, färger och tyger...
Det är väl för att gamla tanter brukar ha sådana.Men varför heter det mormorstrosor?
Tydligen inte bara, jag undrar hur många yngre som har sådana, men som inte skulle säga det allt för högt? Man pratar inte ofta om sina underkläder. Eller skyltar med dem.Det är väl för att gamla tanter brukar ha sådana.
Samna för mig, lukten fastnar i håret. Märkligt att det kan vara så olika från person till person.På mig så blir det ofräscht även om det inte blir det på andra. De stora marsvinen luktar kattpiss på nolltid medan rakad armhåla klarar sig i flera dagar. Detta innebär att om jag rakar armhålorna så hinner jag med att duscha ofta nog för att aldrig lukta illa. Men med marsvinen så fungerar det inte.
Det är ju olika från person till person.
Samma för mig. Numera har jag inte mycket hår under armarna, men när det växte som värst blev det alltid mer lukt och fukt när håret började bli längre.Samna för mig, lukten fastnar i håret. Märkligt att det kan vara så olika från person till person.
Det var ju en lustig kommentar av läkaren. Numera vet man ju att blindtarmen visst har en uppgift och att den bara ska tas bort om det verkligen verkligen behövs. https://www.lu.se/article/blindtarm...nforsvar-och-utveckling-av-parkinsons-sjukdom@gul_zebra och @Migo
Här är en läkares syn på saken.
F.ö. är tjejens lilla tofs i en annan liga än mina marsvin.
Den kan nog inte spela någon som helst roll i sammanhanget.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=5015765
Har inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har? Vi tittar ju inte i varandras troslådor direkt. Jag slår vad om att gruppen med udda trosor är större än gruppen med matchande bh till vart enda par de äger. Det är bara något män tror att kvinnor har.... Jag har några som matchar. Behöver man till varje par?
Samma för mig också.Samma för mig. Numera har jag inte mycket hår under armarna, men när det växte som värst blev det alltid mer lukt och fukt när håret började bli längre.
Har inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har?
Kanske läge och påminna HV om allt det där.Skulle gärna ha en egen tvättmaskin. HV sa när jag flyttade in för strax över tre år sedan att det tio år tidigare var nyrenoverade badrum så han ville vänta med att renovera om dem om då tio år (en bit av hallen skulle då bli badrum där maskinerna ska stå). Så sju år kvar.... Fast jag hoppas han inte är lika seg med det som att dra in ny elledning i taket i vardagsrummet (tre år i september, väntar ännu...) och köpa ny spis ( tre år... väntar ännu).För då blir det nog 12 år jag får vänta till på tvättmaskin!
Jag köper helst "dyra och fina" bh-ar. De tillhörande trosorna kostar alltid mer per st än vad ett flerpack trosor på tex HM kostar. Jag är snålHar inte de flesta kvinnor udda samlingar av trosor, som de inte direkt erkänner att de har? Vi tittar ju inte i varandras troslådor direkt. Jag slår vad om att gruppen med udda trosor är större än gruppen med matchande bh till vart enda par de äger. Det är bara något män tror att kvinnor har.... Jag har några som matchar. Behöver man till varje par?
Jag tror det är för att de samlar upp den sladdriga huden på magen som kommer efter barnafödande och ålder. Jag som aldrig förlika mig med min russinmage är rätt glad över att det finns bikinitrosor med hög midja numera när man vill vara halvnaken offentligt (är fortfarande ogenerad där det är meningen att man ska vara helt naken. Det känns som om sådana miljöer alltid är öppnare när det gäller kroppsliga skavanker, oavsett om det är duschen i omklädningsrummet eller mer unisex varianter).Jo, det är så jag tänker!
Men varför heter det mormorstrosor? För att de är bekväma...? Eller blommiga som mormors gardiner ?