Här finns info https://www.pmalmo.se/Tjanster/Parkeringsalternativ/Hyllie/P-huset-Hyllie-Park--Ride/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arenagaraget ligger på typ 250:- dygnet
Då hade jag hellre parkerat bakom Malmö C, det finns en grusparkering mittemot Slagthuset som är betydligt billigare. Tror gatan kan heta Carlsgatan.
Alternativt kollat någon av garagen i närheten av Triangeln, och tagit tåget därifrån istället.
Tack snälla för info! Jag befinner mig egentligen i Lund på avresedagen, eventuellt skulle jag ju kunna snoka upp någon gratisparkering där och sedan ta tåget.
Då hade jag hellre parkerat bakom Malmö C, det finns en grusparkering mittemot Slagthuset som är betydligt billigare. Tror gatan kan heta Carlsgatan.
Den är väl avstängd? Det är ju byggarbetsplats nu?
Körde där förra veckan, det är ju byggarbetsplats nu så jag undrar om det är parkering på någon sida?Det kan du ha rätt i!
Kollade närmre och jag är på andra sidan Slagthuset, Jörgen Kocksgatan.
Parkerade där när jag jobbade på Stortorget.
Visa bifogad fil 32820
Körde där förra veckan, det är ju byggarbetsplats nu så jag undrar om det är parkering på någon sida?
Är det en byggarbetsplats så finns det förmodligen ingen parkering där alls.
Jag har dock kvar mitt månadskort där![]()
Jag är inte 100 säker, men det såg ut som det var byggarbetsplatsparkering (byggstaket runt etc), men den kan ju vara öppen för alla.
Det finns också ett grymt hamburgerställe i Höganäs, Garage bar. Och pannkaksladan!Kommer man norr ifrån är Höganäs och Kullaberg fint att stanna vid. Fin natur, kustnära, flera outlets för Höganäs keramik och Ittala(stavning?). Nära där finns också Nimis som är ett stort olagligt konstverk av Lars Vilks.