Bild dagbok

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tarzzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 031
T

Tarzzan

på nätet.
Vilken är bäst att använda sig av?
Då jag tar många bilder vill jag kunna lägga ut dom på nätet för att spara plats på datorn.
Vilken rekomenderar ni?
Vilken rekomenderar ni inte?Varför?

Sv: Bild dagbok

Man får väl inte tipsa om sådant här?
De kan bli så mkt skitsnack och gratis reklam.

fast under bukefalos hjälp rekommenderas väl just sidor för uppladdning ?

tex photobucket och imageschak. Men jag vet inte, det kanske är som du säger.

Trodde inte det spelade nån roll när det gäller gratissidor och med funktioner buke inte kan erbjuda, då måste man ju vända sig någon annanstans och det vore märkligt om det då inte skulle få diskuteras.

Mjo men de är ju just under bukehjälp. 'inte äu.

Tarzzan: Trådar som man uppmanas att skicka PM i får man heller inte ha eftersom att den inte uppmanar till diskution.

Fast det blir det väl när man diskuterar märken typ H&M också och det får man ju göra.

Jag gillar bilddagboken, snabbt och lätt. Men vill man mera spara bilderna utan att visa dom för andra är photobucket nog lättare. Jag gillart iaf.

Såna här trådar ska ligga på Datorer om de ska vara någonstans på buke.

/moderatorn

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 911
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 066
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur