Bild Kritik

Sv: Bild Kritik

Detta tycker jag är en fin bild på min voffa, hon ser tillfreds ut!
Synd på skuggan bara

12633673.jpg

Denna gillar jag också, båda har sprungit omkring som dårar och lekt, och är helt slut, men vill ändå vara nära

16581217.jpg

16581217.jpg
[/QUOTE]

Åh, så mysigt. Lyckan är att ha en bästis...

Ja verkligen.
Denna bilden visar verkligen hur två omaka hundar kan vara så nära vänner att de delar ett smaskigt byte

16845432.jpg

Ja, riktiga kompisar iaf :D

lägger in bilder på min blandras tik Zita ^^

15171401.jpg

Här ser man hur bra fotomodell hon är när matte ska experimentera lite :D

16800859.jpg

Skitläckra bilder och fin hund. Den med höstlöven runt hennes svartvita färger var väldigt fint. Halsbandet stör lite det estetiska i bilden men annars ett jättefint motiv. Eldbilden var annorlunda och känns lite som lika delar mystik och cirkus-känsla. Annorlunda...

jag hade ingen bild att kommentera,för det hade inlägget gjort innan!
Men här kommer min7åring,riesen,på skogspromenad!
16410132.jpg

Jag är så dålig på sånt här men kör till :)

Jag gillar den härligt vintriga naturen och att hunden ser så alert ut. Tråkigt med så mörka hundar är att detaljerna inte syns...man ser bara konturerna av en hund(har en häst som blir likadan).

Här kommer mitt bidrag(fast jag är inte fotografen):
17674946.jpg

Det jag själv kan tycka är tråkigt med den här bilden är att hennes fläckar lite här o var på nosryggen förstör för ögat. Det ser ut som att hennes nosrygg är kraftigt böjd...men det är alltså inte så utan bara hennes tigerfläckar som luras...

Risen är som snyggast med de öronen :love:

:(
Nej när man vet hur det har gått till så ryser jag av obehag..

Movi:

Jag vet hundens bakrund och att inte du gjort ett aktiv val av hund med kuppade öron, så detta är inte riktat till dig.

By the way så är jag fortfarande svag för skäggisar :love:

/ C. fd Schnauzerägare

Senast ändrad:

gud vilket härligt kort på en vacker hund:love::d Men som du säger, synd för fläckarna på nosen

Mina bidrag.. lägger in en på varje monster, för hur ska man kunna välja bara en?:angel:
Detta har jag iof inte tagit själv.. men jag tycker det speglar hennes personlighet så bra -fullt ös, medvetslös:p
badkruka.jpg

Min gammelgubbe
MilleStentjrn.jpg

Minstingen mannekängar med gamlingens halsband:angel:
berettavktaremindre.jpg

Åh så söt! vilken kennel kommer han ifrån? har också en cavalier;)

15550543.jpg

17825865.jpg

kunde inte välja.. tog en på båda hundarna :D

Åh så söt! vilken kennel kommer han ifrån? har också en cavalier;)

15550543.jpg

17825865.jpg

kunde inte välja.. tog en på båda hundarna :D

Jättefina färger på den första bilden men din golden såg ju bara för kramgo ut! Lägger in en bild på min 4 månaders tik. dålig bild men den enda jag hade på den här datorn.
IMG_3763.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 688
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
993
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka