Bild på förbygeln från Red Line?

alice

Trådstartare
Jag undrar om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med en bild på förbygeln från Red Line. Minns inte hur spännena var formade på den....Jag har "googlat" men inte hittat något. :( Det verkar inte finnas någon butik som säljer dom över nätet.

//Alice

Sv: Bild på förbygeln från Red Line?

www.eldonor.no kan du se bilder av alt Red Line!
feks:
4574.jpg

Lite vanskelig å se spennene kanskje men... tror dom e halvrunda :)

:bow:

Tackar! Trevlig sida för övrigt! Leverar dom till sverige också?

//Alice

Eldonor är ett grossist-företag. Men vet att henrikssons ridsport säljer red line grejer! :)

Mkt snygga,precis en sådan jag letat efter.Törs man fråga om ca-pris?

Det är just den som är beställd och väntas komma imorgon! :D Har dock beställt en svart! :love:

//Alice

Ca pris hos min ridsportbutik är 749.-. I överkant vad jag är beredd att lägga ner, men den var så himla läcker med sin enkla röda rand att jag smälte... :D

//Alice

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
722
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?