bild på hästens skelett???

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare calind
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 198
C

calind

Någon som vet var man kan hitta en utförlig bild på hästens leder/hasleder på nätet?? Nån bra sida där man kan se glidlederna och gångjärnslederna i hasen??
Har försökt hitta nån men icke!

Jajamensan, jag ska bara hitta dem. När jag sökte en skelettbild av hasen för att kunna rita in vad min pålle har för fel i hasen så snubblade jag över en förbannad massa bilder som de du efterfågar. Jag sparade dem dock inte eftersom jag inte ville ha en bild på glidlederna (dvs framifrån) utan en på sidan. Men jag ska se om jag kan hitta dem igen.

Vad lustigt man kan se ibland :confused: :D
Jag såg bara att du letade efter en bild på ett häst skelett, resten såg jag inte föränn jag kollade mitt inlägg :o
Jag ska kolla lite runt och se om jag hittar något ang glidleder och hasen...

TACK!!!

Jag har inte själv hittat nåt tidigare, svårt att veta rätt sökord, det var :)jättebra bilder....

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
2 030
Senast: Noxos
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
526
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 210
Senast: MayGrace
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 583
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka