bild på min kanin r.i.p

CallMeAce

Trådstartare
skrev för ett tag sen en tråd o undrade över hur gamla kaniner brukar bli...min hermelinhane dog nu igår :( hoppas han mår bättre där han är nu.

snutten.jpg

Sv: bild på min kanin r.i.p

ingen aning, han bodde i varberg hemma hos min pappa nu det sista. igår hade pappa kommit ut till honom som vanligt o d hade han bara legat helt stilla och orörlig. han hade somnat in med huvudet på en av de små tassarna :cry: han har inte verkat annorlunda eller sjuk så vi har ingen aning om varför han dog...:(

Sv: bild på min kanin r.i.p

Nääääääää va fin...

Tråkigt att han dog... :cry:

Kramar

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Sryoqwe
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 297
Senast: Bison
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 611
Senast: Ginne
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur