Sv: bild

Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.
 
Sv: bild

Haukur skrev:
Man kan börja med att kika i "Bukefalos-hjälp" i Fliken "Om Bukefalos". Hittar man inte svaret där kan man skapa tråden där istället. här snackar vi om roligare saker.

Okej, och medan jag gör det kan du kika på nån slags snabbkurs för ditt attitydsproblem.
 
Sv: bild

Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:
 
Sv: bild

Haukur skrev:
Jag har inga som helst attitydsproblem. Tyckte jag gav dig ett ganska informativt svar men nu är du bara otrevlig:confused:

Kändes som att du la dig till med en ganska dryg ton i ditt svar, men det kanske inte var din avsikt och då ber jag om ursäkt!!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En epok går i graven när en av travsportens allra största profiler slutar som tränare.
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svensk Damtidning har tagit sig en pratstund med SVT-profilen Malin Olsson – om allt från den tidigare musikkarriären till kärlek till...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 266
Senast: mars
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp