Status
Stängd för vidare inlägg.
_20180427_212428.JPG


Arg katt som behövt vara ensam hemma när systern varit hos veterinären.
 
Ifjol fick Spezzi fyra ungar. Det här är sista och bästa bilden på min andra katt Vessla och lilla Lillja. Lillja var den gosigaste i den kullen, hon låg ofta antingen hos Vessla eller hos mig. Därför var det svårt att skiljas från henne men hon har det bra där hon är nu.
 

Bifogade filer

  • Vessla och Lillja.jpg
    Vessla och Lillja.jpg
    62,7 KB · Visningar: 32
På sistone har jag undrat varför mina skor är så tillplattade på morgonen när jag ska ha dem. :confused: Häromkvällen upptäckte jag lösningen på gåtan... Varför ligga i någon av x alla mysiga kattbäddar när man kan ligga på ett par gympaskor? :cautious::D

20180503_210949.jpg
 
Igår fick Älva gå ut för andra gången. Vi tog en liten tur till den lilla dammen och det träd som Luna kunde spendera timmar i. :heart Älva satt länge och väl i mattes knä och tyckte att allting var rätt så läskigt men spännande. Gäss och änder simmade runt i dammen, och fåglar flög omkring, men värst av allt var HUNDARNA! :nailbiting: De promenerade förbi på lilla grusvägen en bra bit ifrån, men Älva såg dem, och de var läskiga!!! (De små hundarna var läskiga. Den stora lunsen som gick förbi var spännande. :p) Efter mycket om och men så insåg dock Älva att hon ville klättra lite i trädet, så så blev det!
IMG_2218.JPG


(Det får bli bilder med riktiga kameran när vi är lite mer säkra på uterundorna!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
40 467
Senast: Exile
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 346
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 502
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
511
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp