Status
Stängd för vidare inlägg.
Sök på shoppingvagn så dyker det upp ett gäng :) . Bättre med pensionärsvarning och få hem grejerna hyfsat enkelt, än att kånka för tunga plastkassar :up:

Oj såg vad du skrev i för tråd :o Uh, jag antar att en dramaten är någon slags kamera? När jag googlar får jag upp kungliga dramaten vilket jag antar att det inte är :idea:
 
Bästa dressyrfinalssällskapet :love:
30726581_1828212467231227_8472942772765875462_n.jpg
 
En till bild från innan idag. Jag tyckte att vi skulle sitta på balkongen och njuta lite grann, och att Älva skulle kunna få lufta sig lite från tratten i den friska luften. Min tanke var att jag skulle sitta i fåtöljen och Älva i sitt lilla klösträd, men tji fick jag!

IMG_1992.JPG

Innan jag hunnit blinka så hade Älva lagt sig till ro i fåtöljen, och där stod jag... Det slutade med att jag fick norpa en stol från köksbordet så att det lilla monstret kunde ligga kvar...
 
En till bild från innan idag. Jag tyckte att vi skulle sitta på balkongen och njuta lite grann, och att Älva skulle kunna få lufta sig lite från tratten i den friska luften. Min tanke var att jag skulle sitta i fåtöljen och Älva i sitt lilla klösträd, men tji fick jag!

Visa bifogad fil 13585
Innan jag hunnit blinka så hade Älva lagt sig till ro i fåtöljen, och där stod jag... Det slutade med att jag fick norpa en stol från köksbordet så att det lilla monstret kunde ligga kvar...
Alltså vilken oemotståndlig, söt skönhetsmisse! :love: Är så svag för långhåriga :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
44 890
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 388
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 112
Senast: Blossi
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp