Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen måste jag bara lägga in den här bilden också. Sessan låg och sov uppe i klösträdet, jag såg henne ligga såhär men trodde att hon hittat något superintressant att titta på. Det visade sig att hon låg och drömde, öronen viftade och hon sov verkligen såhär :rofl: Hon låg så ett bra tag, sen öppnade hon ögonen och såg ut som att hon sa "vad glor ni på?" :D

8eb1e59d297b008ac52a8538421fa338_zpsd581c9c1.jpg

504%20Sid%20Ice%20Age.bmp
 
Det märks vilket av elementen som är högst uppskruvade här hemma. :angel:

DSC_0015.jpg


DSC_0010-2.jpg


Och så en lite mer smickrande bild :)
DSC_0011.jpg




Jag har nog lite svalare än genomsnittet hemma, och det brukar aldrig vara någon som vill vräka ut sig på fönsterbrädorna. Nu har jag inte hjärta att dra ner på värmen när jag ser hur gott de har det där stundvis.:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
44 304
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 387
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
251
· Visningar
16 742
Senast: Gimlan
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp