Status
Stängd för vidare inlägg.
Lo. Hennes framben är puts väck :D.
20141222_090256_zps37080362.jpg


Slöa Isa, och kolla vilken fin kudde jag fick i julkapp :)
20141228_203655_zpsd535afb6.jpg
 
Kiwi blir fem i februari. Så här såg hon ut när hon kom. När jag ser henne förstår jag att man kan tycka att hon ser lite konstig ut men för mig finns det inget sötare än en devonunge.
tidning.jpg



Det ska vara en trött femåring då...
bild%2874%29.JPG
 
Ååh, superfin @fejt , både då och nu. :love:

Edit: vad hon har mörknat! Jag har också en maskad katt och hade väntat mig mörkare färg med åren, men jag tycker hon ser likadan ut.
 
Hon har mörknat mycket. Särskilt det bruna i hennes färg har blivit framträdande. När hon var liten var hon bara brun på nosen. Men bilden däruppe har jag ökat kontrasterna på så där ser hon nog inte riktigt ut som i verkligheten. Här är hon i solljuset i dag:
Vad har din för färg? Jag tror att Kiwi är brunagoutitonkanes (med reservation för stavning) @Lavine
kiwi.jpg


Här ser man hur brun hon är över ryggen:

trott2.gif
 
@fejt Min katt är blåtonkanes, dvs utan mönster. Det slår mig nu att det kanske kan vara en orsak till att jag inte ser så stor skillnad på henne (det är säkert lite skillnad fastän jag inte ser det), hon har inga ränder som färgen kan ta tag i liksom. :)

Tillägg: härlig päls hon har, Kiwi!
 
Min terrorist sover gärna på tvättställningen... på de rena kläderna.. så ja... det är en favvis här hemma med.... :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
44 376
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 388
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
251
· Visningar
16 781
Senast: Gimlan
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp