Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite nyfiken på vad Grisen kunde tänkas väga nu när han blivit strax över året gammal... 7 kg vägde monstret in på :eek:. Lång katt!

dgL6QUZ.jpg


WiG6pgl.jpg
 
Hehe, det verkar som om han satt igång ett träningsprogram :D

Ja, trots att det inte syns har han ju faktiskt gått ner i vikt och är mycket mer rörlig nu och det utnyttjar han :D Han är fortfarande byggd som en bulldog och far fram som en ångvält så smidig kommer han nog aldrig bli :rofl: Han ramlar ner från soffan med jämna mellanrum och den katten landar aldrig på fötterna.. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
2
· Visningar
382
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2
Svar
31
· Visningar
614
Senast: sthu
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
51 013
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 582
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp