bilder från åstorp förra året.

snigelfarmor

Trådstartare
Dagens minsta maratonekipage!

Här kom de körande förbi glasskiosken i centrum!

Man måste ju gå banan!

Är det någon som känner igen bilderna, på vem det är får de gärna säga det!
/jenny

Senast ändrad av en moderator:
oj får ont i magen, vill ut o tävla nuuu!! :bump:

det översta ekipaget är säkert team skäpperöd.

Skulle gissa på att fyrspannet med de svarta shettisarna är Fredrik Rahm...tror bara det är han som tävlar med ett sådant spann. Kortet med hindret....det hindret hade vi från vår klubb hand om på för-VM...gassande solsken var det och ingen skugga förutom en ynklig tanig björk i ena hörnet. Denna ynkliga lilla skugga slogs vi om och vi gjorde inget annat än flyttade stolarna allt eftersom solen ändrade läge på himlen....men vad gör man inte för körsporten *S* Kul hade vi! :cool:

Ooooh, så fina ekipage! :love:
Jag älskar att gå på körtävlingar, alla är alltid sååå fiiina. Kan knappt bärja mig till VM i sommar!

Vita fyrspannet är Felix Brasseur från Belgen
Isabell paret tror jag är en norskas

Nu i morgon åker vi dit för att köra igen

/M

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 586
Senast: ii-ssa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 210
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 586
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025