Bilder i annonser?

MissFideli

Trådstartare
Vissa bilder öppnas direkt, andra laddas ner först? Samma bild kan laddas ner 2 ggr och sen öppnas 3:e gången man klickar på den. Varför är det så?

Ett personligt önskemål också om dessa: När dom öppnas direkt, kan dom inte öppnas i eget fönster/flik då? Jag vet inte hur många gånger jag öppnat en bild, kollat och sen stängt ner fönstret istället för att backa ett steg.

Sv: Bilder i annonser?

Hur kommer det sig då att den verkar göra olika varje gång, utan att jag väljer nått? Om jag ställt in den på att öppna bilder från buke (vilket jag inte gjort, men det kanske går automatiskt?) så borde väl alla bilder öppnas och inte bara vissa?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 327
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka