bilder när ni hoppar...

Sv: bilder när ni hoppar...

Haha, jo. han skulle dessutom aldrig klara av att hoppa 90cm, han tycker det där är tillräckligt högt!:p
Ska faktsit hoppa idag, vi får se hur det går..:P
tack så mkt, men som sagt vi kämpar på! :bow: :p
:bump: :bump:
 
Sv: bilder när ni hoppar...

bild på mig o zephyr. höjden e bara 80 men han klara mkt mer!
han blev 9 år och va ungefär 160..
tog bort honom i februari..
bebisen.jpg

min sits e väl inte den bästa heller :smirk:
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Vilka snygga ponnyer du har!!:bow:

hur högt tävlar du med dom ?
 
Sv: bilder när ni hoppar...

skulle haft kort när min sköthäst hoppade 135 (lr 125 minns inte) med sin förra skötare :D . hon är 140 cm själv ;D yeeah ! :D
 
Sv: bilder när ni hoppar...

De va 135. Tur att Madicken är så snäll att hon hoppade när My blundade. Söt Madicken =D
 
Sv: bilder när ni hoppar...

klarade hon det lätt som en plätt ;] yeeah hon äger .. ne men madicken är ju skit snäll alltså :D
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Min ponny hoppade 140med ryttare, hon var en DRESSYR ponny på 144cm.
 
Sv: bilder när ni hoppar...

jätte fin häst.. ja har oxå den där sitsen :S inget illa ment men ja drar bak benen jätte långt :(
 
Sv: bilder när ni hoppar...

HumleMumlan skrev:
Hehe, jag hör väl inte hemma här egentligen, men kände bara att jag ville vara med på ett litet hörn iaf... :D

Bilderna när jag hoppade i lördags blev så suddiga, men här är iaf en från uppvärmningen och en suddig bild på ett hopp. :smirk:

HumleMumlan


HumleMumlan
alla gör ju som dom vill mej ja sjäv skulle inte låta barn hänga i hinderstöden.... :)allt kan hända med hästar.... och lita absolut inte på hästen i ett sådant tillfälle.
de skulle ju räcka med att du vart avkastad och flög in i hinderstödet. usch
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Akustik skrev:
Min ponny hoppade 140med ryttare, hon var en DRESSYR ponny på 144cm.
oj.. ja red en shettis förut som ja tävlade med. hon hoppade jag 70 med o hon va bara nått på 90 cm:P:D
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Haha!
Var du där å såg de?
En tjockisskimmel me världens mage häva sig över 135 :bump: :rofl:
 
Sv: bilder när ni hoppar...

haha men hallå, Murray har jag tävlat juu :-)
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Senaste på mej o pollen :)

pppppppp.bmp


ppppppppppppppp.bmp


Nöjd häst o nöjd ryttare :)
Bild004.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Här är en bild när jag hoppar med ridskolehästen Fridolf. Inte så högt, men jag kan ju tillägga att jag är livrädd också ! :D (Snygg min man har också ;) )

2d4fbe0d.jpg
 
Sv: bilder när ni hoppar...

Conrads Frida och jag hoppar hemma. ( när vi hoppar i stora paddocken brukar det vara högre, men jag skulle "bara" ta några små skutt igår....)

P7290054.JPG


P7290055.JPG


P7290057.JPG


P7290058.JPG


P7290066.JPG


P7290070.JPG


:bump: :bump:
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 057
Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp