• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare oseriös
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 610
O

oseriös

måste bara lägga in lite bilder från idag när jag tog fälttävlanskortet :D
P7200012.jpg

stoooort hopp
P7200027.jpg

temporidning i galopp
P7200022.jpg

hoppar upp ur vattnet
P7200023.jpg

efter vattnet
e8c30f64.jpg

soffan
819e93bf.jpg

hoppa den större grinden
a35b8535.jpg

hopp
fcbcbee7.jpg

hoppar grav där men de syns inte

Sv: bilder :p

Fina bilder, vad duktiga ni är!
Det är ju hemma hos mig. :) hade jag vetat hade jag ju kommit o kollat :) Vad tyckte du om Cia?

Senast ändrad:

Visst är det kul! :banana:

En liten fråga, på kortet som heter efter vattnet, vad har hästen på sitt vänstra framben..?

tack =) jo men vi kommer tillbaka! Lugnt! jätte fint ställe och alla var jätte trevliga! Jo hon var bra, men hon kunde sagt lite mer grejer som man kunde förbättra sig på .. men annars var hon bra =)

aa :D

hmm.. vet inte vad du menar.. honm har ett skydd och en vit strumpa.. och boots men den syns inte på bilden tror jag.. vad är det du undrar vad hon har för nått?? :p

Tycker det ser ut som att skyddet åkt ner på den bilden som aicha menar, så att man ser mer av det vita?

Fina ni är. :)

Men stackars bukemänniskor som sitter på modem....:smirk:

jo så vart det nog.. men det var nån som rättade till det innan jag fortsatte :bump:

oseriös skrev:
tack :)

sorry... men ändå.. modem är ju ändå ute så.. :devil: :p

Det va så lite.

Nej, det är många som ännu sitter på modem, och jag vet många på buke som ännu gör det.

tack tack =)

det är inte min häst.. men hon är sv. halvblod e. De Niro , ue. Standford

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 111
Senast: Roheryn
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 530
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 517
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 445
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka