Bilder på era barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på era barn!

acke skrev:
Hihi, den bilden måste vara nytagen för jag har precis köpt den pyjamasen till Hanna! Hon fyller fö ett den 6:e mars...

Jajemen, tog bilden 14e feb, och hon fick pyjamasen i födelsedagspresent 13e feb! Snart är det alltså din tur att ha en massa kalas :bump:
 
Sv: Bilder på era barn!

Jag har en jättesöt bild på Cassandra. Men jag har ingen aning om hur man klistrar in den här... :confused: Någon vänlig människa som kan förklara för en stackars förvirrad liten Bambi?
 
Sv: Bilder på era barn!

Min är ju inte heller liten längre.... det här fotot är från 2003, då var hon 9.

emblatagarpfixad.jpg


Det här är från i höstas
Embla.jpg
 
Sv: Bilder på era barn!

Äntligen tror jag att jag lyckats få med en bild i ett inlägg....
Ja här är mina små bustroll.
Alice och Carl-William, snart 2 respektive 4½ år.

madde



aliceocw.jpg
 
Sv: Bilder på era barn!

Min är ju inget småbarn längre men här är ett kort på henne (och mig) på nyårsafton:

nyar.jpg


Normalt har vi båda spikrakt hår men locktång är en fantastisk uppfinning :D
 
Sv: Bilder på era barn!

Bambiflickan
Bambiflickan
Lite bilder på Cassandra som jag nog anser som min iallafall...
 
Sv: Bilder på era barn!

få se om det funkar...

1805_1112974925_HSBarn.jpg


japp det gjorde det!!!
Robin 5 1/2 år och Emma när hon var runt 1 1/2 månad (född 14:e jan)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 083
Senast: oz_joj
·
D
Utrustning Funderar på att köpa en till sadel, helst en lätt sadel i syntet. Vill ha den som omväxling till min bomlösa ST Dressage, som funkar...
Svar
19
· Visningar
1 435
Träning Satt och kollade på lite bildtrådar, tycker det är så kul att se alla fina hästar. Kom spontant på att det vore kul att se bilder om...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 347
Senast: Tuvisen
·
Utrustning Jag börjar bli lite desperat, ska ringa en sadelutprovare i morgon jag fått nr till av en vän, men vill ändå ha lite synpunkter från er...
2
Svar
37
· Visningar
3 404
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp