H
happy_drink17
Sv: Bilder på era Döbertträns!
Jag har funderat lite på ett OS, men det är ju den där vitfodringen som är så svår att släppa!
Och så funderade jag ett tag på ett Döbert Classic, det ska ju vara "mellan-bred" nosgrimma på den.
Och sen kom jag på att jag inte ville ha någon aachenrem, och då tänkte jag åt kandarhållet istället
Näe, blir helt galen på mig själv, jag tror det stösta felet är att jag tänker alles för mycket

bulligheten som du kallar det kommer av att stoppningen är väldigt mjuk och tjock. det sätter sig med tiden, därför är en ny nosgrimma maffigare än en gammal!
det finns bara två stl, 30 och 45 mm. men vissa 45mm är bredare. min är dryga 5 cm. om du är rädd att det blir för stort (kan det nånsin bli det??) så tycker jag du ska beställa ett OS istället då dom har mkt smalare o nättare nosgrimmor...
Jag har funderat lite på ett OS, men det är ju den där vitfodringen som är så svår att släppa!
Och så funderade jag ett tag på ett Döbert Classic, det ska ju vara "mellan-bred" nosgrimma på den.
Och sen kom jag på att jag inte ville ha någon aachenrem, och då tänkte jag åt kandarhållet istället
Näe, blir helt galen på mig själv, jag tror det stösta felet är att jag tänker alles för mycket