*BILDER* På era hundar :D

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare katttja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 708
Sv: *BILDER* På era hundar :D

Mattes älskling, flathane på 2 ½ år.... :love:
SUC30032.jpg

Lillpojken, husses hund, flat hane på 1 år
SUC30111.jpg

Eftersom jag inte vet hur man lägger in bilder,fast jag har försökt nu i en bra stund så ger jag upp=)

Ni kan gå in och titta på min hemsida i stället www.fridha.se

Fin flatte!! Härligt å se en med mycker svans. Min har ju onekligen nästan ingen kvar efter sin sjukdom =/

Jo,jag förstår hur man ska göra, men hittar ej adressen...står bara plats och sen C:\Documents and settings bla bla typ. Finns ingen adress.

Om det står så ligger din bild på din dator och inte ute på webben. Ladda upp din bild på en hemsida, på t ex picbox, eller här på Buke. Sedan högerklickar du på bilden på dess befintliga plats.

Testing testing=)

Senast ändrad av en moderator:

S2020019[2].JPG

Min pojke och jag på Uts i Hässleholm.

026.jpg

Och min andra älskling=)

DSC00413.jpg

Älsklingarna myspyser=)

Senast ändrad av en moderator:

haha ja det blev ju de..jag viste inte hur man la upp bilderna ju men så såg jag att en snäll själ hade skrivit ned lite i dena tråd men jaa...jag var då tvungen att göra en snabb test=)

det gick till slut jiipie=)

Liknande trådar

Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt? Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
Svar
5
· Visningar
295
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 779
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 549
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 795
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka