Bilder på era hundar

här e en bild på mig o min systers/mors hund Robin.
samma bild

2-3-1.jpg
 
Men, det är ju som först lurv, sen en "limpa" med ett lurv i slutet som ser ut som en svans? Är det jag tror är en svans, huvudet? :D
 
Han hänger upp och ned i soffan så det som är mot golvet är huvudet,
om du tittar riktigt noga långt ner vid allt lurv så ser du nosen :bump:
 
När jag ser en Schäfervalp, eller en hane som påminner om sår sista Schäfer, då blir jag alldeles gråtfärdig :o

Visst var han lite knasig i huvudet, och inte direkt pålitlig, men ack vilken UNDERBAR hund om man fick hans tillit :love: Och lojal.. Herrejösses! Har aldrig vart med om en hund som gjorde precis allt för en, om man bad honom om det. Observera BAD :p Bestämde man så låg man risigt till..

Saknar min lilla Nallebjörn :cry: Vart bara 7 år gammal..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
502
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 181
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
9
· Visningar
286
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp