Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den här grabben (Orlando Vici-Mill Oki) är då allt annat än feg. Han försitter inte en chans att hoppa på en, bitas eller göra annat hyss. Trots buset så verkar han vettig i huvudet i alla fall. Kanske han blir lite lugnare när han får komma ut på betet.
Ursäkta bildbombningen...
hellre att de är sådana i alla fall, sålänge de verkar ha lite innanför pannbenet idag fick jag på honom en liten stump så det blir lättare att få tag i honom, sen fick vi faktist stå och klia på honom en del. han var riktigt duktig då jag var tvungen att göra grimman större också. men så fort man rör på sig för mkt blir han livrädd
Hästmänniskan
Jag har en fundering.
Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...