Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
thumbnails, som dock inte är alltför små, man skall kunna se på bilderna utan att behöva förstora dem. Dock blir det lite mkt om du har mkt bilder, så då blir det nog itne särskilt praktiskt...
Jag tycker att det bästa är om det är thumbnails där man kan se vad bilderna föreställer på ett ungefär.
Sedan kan man klicka på en bild och få upp den i ett större fönster. I det fönstret ska det gärna finnas länkar till nästa och föregående bild. På det sättet slipper man stänga det fönstret och klicka på en ny bild om man vill se många bilder. Det räcker med att följa länkarna och bilderna följer efter varandra i ett "bildspel".
Just det ja, så kan man ju också ha det... Tänkte inte ens på den varianten. Den är också bra, huvudsaken är att man slipper klicka och stänga en massa fönster hela tiden.
Det beror helt på hur många bilder man har. Ett stort galleri blir det bättre översikt på om man har thumbnails, men om man bara ska ha kanske 5-6 bilder så kan man ju ha dem "som vanligt".
Jag föredrar när bilderna är "lagom stora" och på samma sida. Så slipper man klicka femtioelva gånger för att titta igenom alla bilder. Vill man vara schyst mot personer med långsam uppkoppling kan man ju se till att inte ha så många & stora bilder på varje sida.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Trädgård & Växter Planterade om mina igår från pyttekrukan där dom bott i säkert 3-4 veckor. Grodde jättebra och sen har det gått saaaaakta. Knappt några...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...