Bilder på min GD Diesel ..

Söt vovve men jag tycker att en harlekin ska vara vit med svarta fläckar och inte gråa. Deltar du på utställning med denna??
 
Åååååååh, så läcker :love:!!!!!

Min nästa hund blir antingen en Dalmatiner eller GD "harlekin", kanske båda :confused:....svårt att välja ju!
 
Söt vovve men jag tycker att en harlekin ska vara vit med svarta fläckar och inte gråa. Deltar du på utställning med denna??
JO, jag ställer ut Diesel.
Ja, helt klart ska en harlekin ha svarta fläckar. Har den inte det utan gråa så är det ingen harl utan en merl!
Men att hitta en harlekin HELT UTAN något grått kan du ju försöka lyckas med å göra.. :D
 
åååh! Pluppisen min! Finaste vovven på hela vääärlden! :love:
(stolt moster)
 
Fin!

Har någon gång hört att färgen avspeglar lite av hundens temprament, stämmer det?
 
JO det har jag hört men minns inte hur det var.. Ska tydligen vara så inom GD´n iaf men om någon vill påminna mig så blir jag glad.. Har iaf för mig att dom svarta ska vara "gruffigast" av dom alla.. Om man nu vill tro på detta eller ej är upp till var å en.. :D
 
JO det har jag hört men minns inte hur det var.. Ska tydligen vara så inom GD´n iaf men om någon vill påminna mig så blir jag glad.. Har iaf för mig att dom svarta ska vara "gruffigast" av dom alla.. Om man nu vill tro på detta eller ej är upp till var å en.. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 694
Senast: Lobelia
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: Sirap
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 806
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp