Bilder på min kisse

S

Sirisiri

Jag måste få visa upp min älskling! Världens bästa och finaste kisse. Jag köpte henne vuxen från ett katthem för två och ett halvt år sedan. Jag vet ingenting om hennes bakgrund. Hon är otroligt tillgiven, snäll, lydig och gör aldrig några dumma saker. Hon sover hela natten i mattes säng, helst PÅ matte.

Närbild 1
Närbild 2
 
Jättefin kisse! :love:
Hennes blick ser mycket begrundande och klok ut.
Och hon är nog lite mullig som min kattfröken Molly. ;)
 
Vilka otroligt bra bilder :bow:! Den där hon ligger på nåt blankt underlag är helt fantastisk.

Jag har också en blåvit älskling :love:

mandalaki
 
Hon ligger på ett glasbord! Jag har bilder tagna underifrån också, men tyvärr blev de suddiga. Det ser verkligen kul ut med en platt kisse underifrån med tassar och allt!!!
 
Hon är otroligt klok! Och väldigt social av sig. Hon vill bli gosad av alla som hälsar på oss och alla blir jätteförtjusta i henne.

Det är nästan slagsmål bland våra släktingar om vem som ska få ta hand om henne när vi åker bort! Vi har också grannar som vi knappt känner som har erbjudit sin hjälp flera ggr, eftersom de gillar henne så mycket.

När vi fick hem henne från katthemmet var hon trött, mager och utsvulten på gos. Hon gick ett varv i varje rum, upp för trappen och tittade på övervåningen, sedan gick hon och la sig och sov i typ två dygn under soffbordet. Hon vek inte en tum från min sida! Hon följde mig vart jag än gick! Till och med när jag gick på toaletten skulle hon sitta i mitt knä. Hon är mer självständig nu, men hon vill för det mesta ligga i någons knä. Hon gör det ALLTID när jag äter frukost!

Det var ändå ganska svårt att ta till sig en vuxen katt. Men nu älskar jag henne över allt annat. Hon är helt fantastisk!! Jag är så glad över att vara hennes matte...
 
Jättevacker kise :love:

Hon ser ut som en klok "gammal gumma" ;)

Mvh C + Gänget
 
Iaf en korsning... Hon har den grova kroppen, den korta tjocka svansen, den mjuka täta pälsen och lite av den ansiktsformen. Men som sagt vet jag ingenting om hennes bakgrund. I min kattbok finns det en bild på en blå-vit britt och det är precis som att se Siri...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 035
Senast: tuaphua
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp