Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
+ Hidalgo, Twiggy m.fl:
Tackar och bugar! Fast egentligen är det ju inte jag som ska tacka, utan sötnosens husse Fast ha suger nog i sig av komplimangerna han med om jag vidarebefordrar dem
Nu har jag själv varit och hälsat på det lilla underverket! Han var så liten! Men otroligt lättlärd! Han har varit i sin nya familj mindre än en vecka, men har börjat säga till när han vill gå ut, har kissat inomhus max en gång/dygn under tiden som jag varit där, kommer när man ropar (okej, inte varje gång ) och är väldigt uppmärksam, dvs söker ögonkontakt i princip hela tiden.
Vi busade, sprang runt och jagade lönnlöv och så lekte han med sin nye bästis katten
Har tagit nya bilder!
Kaiser är en riktig linslus:
Här har han själv bäddat ner sig under filten i sin lilla säng:
Och här undrar han väl vad matte menar med att hålla på och blixtra med en kamera när han försöker sova din skönhetssömn (som om han skulle behöva någon!?):
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...