Bilder på stubbmanar

Sv: Bilder på stubbmanar

Det tror jag nog att du vågar, blir det fult så är det ju bara att låta den växa ut igen :)
Finns inget fulare än en man som är både halvlång och stripig :devil:

Såklart du ska! Fram med en bild på hur han ser ut nu så får vi göra en bedömning! (du kommer nog få svaret "klipp!" hur han än ser ut, från min sida;) )

mja...det verkar ju som ni iaf hittills är eniga om att jag ska lägga undan saxen och låta honom vara;) Det blir väl så, men jag ska göra allt som står i min makt för att få den att ligga på samma sida! *springer ut till stallet med snoddar och borste i högsta hugg*
Om man vill få över manen på ena sidan brukar det fungera väldigt bra att göra vanliga flätor och låta dem sitta i 2-3 veckor. När du tar ut flätorna ligger manen kvar åt det hållet. Jag har lagt över manen på ett flertal hästar på det viset och då har det ändå varit hästar som knoppades så de hade bara en handsbredd lång man.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 190
Senast: Mint
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
693
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka