Bilder på tävlingsschabrak!

Sv: Bilder på tävlingsschabrak!

här är ett av mina. :)

{F45522CD-16B9-4417-B354-BB14F9047B18}.jpg

det är vit, med en silver passpoal och marinblått kantband, mitt namna e i samma färg som kantbandet, schabraket pssar super bra på hästen. :)

Jag har ingen bild men jag har ett vitt Mias RS schabrak, dressyr då.
Grått kantband o brodyr, skitsnygg nyans och silver passpoal. Sååå fint!

17010_L.jpg

Ok, tänk er detta schabrak i vitt med
ljusgrå kantband + silvergrå brodyr i kursiv stil-> hästens namn på ena sidan och mitt på den andra..
Där har ni mitt tävlingschabrak.. ;)

(Ska se om jag kan försöka få fram en bild på det..)

Jag har ett vitt mias dressyr schabrak med hästens namn på. Broderat med marinblått och marinblått kantband + ett guld band mellan schabraket och kantbandet lite luddigt hoppas du förstår ;)

Bra smak du har! ;) .

Visst ser din mer blå ut än min? Min ser lite mera lila aktig ut, fast det syns ju inte på bilden...

Jaså du :D Jag har ingen aning :rofl:

Fast vid närmare eftertanke undrar jag om jag inte köpte det på Börjes *hmm*
Mitt minne alltså :D

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka