Pojken har blivit rund över rumpan. :D

Han har alltid varit fin och sett ut att ha lätt för sig, men nu verkar han börja få muskler för det också.

Ska försöka komma ned till er till sommaren när ni har en kurs så jag får träffa alla igen, men Aminette för allt stanna kvar här uppe. ;)
 
jaaaaaaaaaaaa toppen att du kommer o hälsar på oss stackars infödingar!!!!!!!!!!!! :D

ja min lille prinz har fått en enorm rumpa, och matte gillar att krama den i tio timmar åt gången ;)
han e verkligen världens underbaraste häst, och palla då också :p
synd att du inte tar med aminette.

nu till våren/försommaren kommer för hoppningsvis CE.
vi skall försöka få hit CD också :)

ha det bra o hälsa lilla aminette

kram
 
Tro inte att du slipper min häst bara för att jag inte tar med henne. Ska ta och filma: ridningen, arbetet från marken och arbetet på långa tyglar och plåga er igenom det. :devil: :angel:
 
Hur Alain rider tänker jag inte kommentera. (Såvida han inte VILL att vi ska göra det, men det tror jag inte.)
"Levaden" är dock ingen levad utan en stegring.
 
Trots min okuunighet inom området så tänkte jag nog samma sak, detta klarar min PÅlla också, om man pressar henne lite :smirk:, och enda utvägen är uppåt :D
 
Hej,

Här är en härlig sommarbild på mig och medryttarpållen Laban från förförra sommaren.

hogeroppnamot.jpg
 
Jäklarns, du sitter verkligen bra i den sadeln :bow:
Och nu när jag har fjäskat lite för dig :rofl:vill du vara snäll och skicka bilder du tog på Stengården på mej o Ultimus. Skicka till min hemadress som du hittar på min hemsida...*kram*
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Miiikaela_
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 987
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp