Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag p:m ar dig om jag ska beställa ett... Dom är ruggigt fina på alamos saddlery. Jag har faktiskt deras katalog hemma... Fast den är ett par år gammal och dom har säkert nåt nytt fräscht!
/cj
Hejsan.
Har ingen aning om hans stam. Så svåra namn att komma ihåg. Men står på hans boxdörr. Kan kolla. Han heter iaf Weedle Wynx West.
Det har jag tillslut lärt mig. J*vla långt namn.
Hehe, ja, så hette ju hans pappa. Långt och jobbigt att komma ihåg. Ja, det är stallägaren i mitt stall som äger Wille. Du kan väl pm:a mig om du vill veta namn.
Han finns i Västerås iaf. Ska ut & rida busen idag..
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...