Sv: Bilder

han har perfekt rutor på magen :p
jaa, han är klar att flytta v 9, bara att hämta honom ;P

åh, jag vet hur katter kan vara. har två hemma själv. har fått satt in marsvinen på mitt rum för att lillkatten är där hela tiden och fiskar efter dom. gammelkatten har lärt sig att dom tillhör familjen, hon låter dom vara...

okej.. det va ju bra då..
hade två marsvin förrut.. men katterna lät dom aldrig vara, så det gick inte.. tyvärr.. :(
tycker om marsvin massor annars! : )

ååhh, så stora dom har blivit!! :D å sööötaaa :love:
dröjer ett par månader innan alla mina bebisar kommer.. :p

åååååhh, du gjorde en SMIRK :D -skutta runt-
okej, ja e trött. :P

åh, han är verkligen skitsöt :) men lagom söt på nätterna när man försöker sova och han springer runt och piper ;)
jepp, brindleroan är han

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 697
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 939
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 696
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 634
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka