Bukefalos 28 år!

gul_zebra

Trådstartare
Eftersom det idag är min 2-årsdag som råttmänniska (:D) så har jag förstås knäppt en hög med kort :) Tyvärr tog batterihelvetet slut när pojkarna skulle fotas så ni får nöja er med sovbilder på Gudrun från igår istället :p

Cacharel när hon är som lyckligast - med nåt ätbart :p
Diva är intresserad av det goda...
...så hon stjäl det förstås...
...och som straff får hon rumpnos :D
Mattes älsklingstjej :love:
Fetto-Lolita sover som vanligt :p
Dags att hämta tidningen. Om ni undrar varför jag ser så irriterad ut så är det för att tre små råttor gick på pottan i min bh. Jag har ägnat massa tid åt att träna de till att aldrig klättra innanför tröjan utan min tillåtelse (vilket de då bara får vid kyla, regn, blåst och annat påfrestande typ) men det funkar inte så bra...
Diva hämnas för rumpnoset och rumpnosar tillbaka :D
Fiiiiina Fetto-Lolita :love: Som ser ut att vara på tjocken, som vanligt :p

Och så Gudruns sovbild förstås!

DSC02915.jpg


:rofl:
 
Sv: Bilder!

Helt underbara kort :banana: -som vanligt när du varit framme med kameran :) -
 
Sv: Bilder!

Tackar! :D

Och jag tackar gud för att han höll kvar Gudrun sovande - jag fick nämnligen rusa ner och hämta den och strax efterkortet klev han ner :p :D
 
Sv: Bilder!

5 är de, 3 honor och 2 hanar :) Men förhoppningsvis om inte alltför lnge är de 3 honor och två kastrater istället, moahahahaaa :devil: :D
 

Liknande trådar

Övr. Djur På ALLA djuren :) Finkarna Bertil Tittut (titta vad fin han blivit i nacken, jämfört med förut :)) Råttorna Gudrun...
2
Svar
20
· Visningar
1 308
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Knäppt nya kort på rådisarna! :idea: Sivert Lolita nästan med häng :p Diva vänder baken till Cacharel Reno Gudrun Frasse...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 098
Senast: Amania
·
Övr. Djur Måste ju skryta med lite bebisbilder och annat! :idea: Snygg bild på Zorro Sötnos Tvättar sig Cacharelrumpa Cacharel Rex Diva...
Svar
19
· Visningar
921
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Eller ja, om råttorna får säga sin mening om att bada då ;) Bortsett från Sivert förstås, fast han var lite missnöjd över den låga...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
5 915
Senast: Amania
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp