Reykur Trådstartare 8 Nov 2006 #1 I går blev han tre veckor, min framtida guldklimp Lite bilder på grabben som växer så det knakar Vad tycks? Senast ändrad: 8 Nov 2006
I går blev han tre veckor, min framtida guldklimp Lite bilder på grabben som växer så det knakar Vad tycks?
A Aggepagge 9 Nov 2006 #5 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Oscar? Yoda? Sry Emma, men kunde jag låta bli? haha
Reykur Trådstartare 9 Nov 2006 #6 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Johanna, jämför du min kattunge med en UTOMJORDING? (okej jag ser likheten )
Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Johanna, jämför du min kattunge med en UTOMJORDING? (okej jag ser likheten )
M MissFideli 9 Nov 2006 #7 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Reykur, det är vekrligen en supersöt liten kille du ska få hem.
S skogsbo 9 Nov 2006 #8 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! men nu får dus luta skaffa så himmla söta katter hela tiden verkligen jätte söt
Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! men nu får dus luta skaffa så himmla söta katter hela tiden verkligen jätte söt
Kissing Spine 9 Nov 2006 #9 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Han är så tööööt! Och snälla gud, säg att det är en pläd han står på?
Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Han är så tööööt! Och snälla gud, säg att det är en pläd han står på?
Kissing Spine 9 Nov 2006 #12 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Haha, typ första bilden tänkte jag "herregud! Är det MAMMAN?"
Reykur Trådstartare 10 Nov 2006 #14 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Ja detta kommer (om han fortsätter utvecklas åt det håll vi vill *hoppas*) Bli en stor maffig kille med vackert rejält bröst
Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Ja detta kommer (om han fortsätter utvecklas åt det håll vi vill *hoppas*) Bli en stor maffig kille med vackert rejält bröst
palle 10 Nov 2006 #15 Sv: Bildkavalkad- Paradis Oscar! Ser redan fram emot att få följa hans utveckling