Bildstorlek!!

sannaaah

Trådstartare
Mina bilder blir så smååå..fast jag ändrar dom i photoshop..är det photobucket som förminskar dom när man laddar in dom eller vad f*n är det!!:smirk:

Sv: Bildstorlek!!

Ja, Photobucket brukar förminska bilderna om dom är för stora.

Det står till och med där man laddar in de: "Images larger than 512 KB are automatically resized"
Så dina bilder kan vara hur stora som helst i pixlar räknat, men du måste spara de i en kvalitet som gör de mindre än 512KB stora.

photoshop ändrar inget på storleken.. måste vara dit du ladar upp dem photobucket eller vad du nämnde.. borde stå på sidan!

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
140
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 423
Senast: MissFideli
·
A
Kropp & Själ Vad "härligt" det är när hösten och kylan kommer på allvar och händer och fötter förvandlas till isklumpar och har ännu en vinter med...
Svar
5
· Visningar
1 662
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka