Bukefalos 28 år!

BILDTAJM!!!

Min älskling lever tyvätt inte längre, hon gick bort i maj -03. :cry: Men hon vill ändå vara med på ett hörn!! Hon hette Doremis Kiddo Kebele och är en Berner Sennen :love: :love: född 911021 död 030504. Hon blev både svensk och norsk utställningchampion och deltog i sin sista utställning som 11-årin och blev 3:a.

Kiddo kunde man lämna själv lös i stallet medan mpn red ut utan att hon gjorde något, var alltid lös ovs. Min älskling!!

http://photo.starblvd.net/Salandge/1-1-2-1079580816?m=1&pg=0&ro=0&co=1

http://photo.starblvd.net/Salandge/1-1-1-1080264719?m=1&pg=0&ro=0&co=0
 
Herregud vad fin hon är din Etna :love:

...jag börjar lite smått att kika efter en till hund. Det blir nog en RR tik...säg till om/när Etna ska ha valpar :)
 
Vi ska röntga henne snart och om hon är ok så blir det valpar men inte förräns nästa år då, hon är ju bara året själv :)
Fast hennes halvsyster ska ha valpar nu i sommar "hint hint" det är inte jag som ska ha dem men ändå ;)
 
inte min vovve, men han e söt ändå! (jag e iaf stolt moster! :))

sleeping beauty!
sleepingbeauty.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 556
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 431
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp