Bildtråd: hur åringarna vuxit

Lollos

Trådstartare
Hej, det vore spännande att se hur mycket ettåringarna vuxit via bild på dem vid ett år och sedan bild på hur de ser ut som tre år (eller äldre). Skriv gärna vilken mankhöjd de hade vid de olika åldrarna och vad det är för ras.
 
Jag lyckades gräva fram bilder på två av våra uppfödningar. Det ska finnas fler men jag har bilder på så många olika ställen att jag inte har någon aning om vart alla är :grin:

Båda dessa är SWB, syskon och har växt lite olika som synes.

1 år & 157 cm
0dAHAVw.jpg


3 år & 172 cm
DXpe70z.jpg


1 år & 153 cm
7wJpIuw.jpg


3 år & 168 cm
EQGO7U1.jpg
 
Hej, det vore spännande att se hur mycket ettåringarna vuxit via bild på dem vid ett år och sedan bild på hur de ser ut som tre år (eller äldre). Skriv gärna vilken mankhöjd de hade vid de olika åldrarna och vad det är för ras.
Har inga bilder men jag mäter dom som blir stora redan från födelsen fram till dom är just 1 år och sedan mäts dom på 3 års. Min största hittills var 157-158 cm som 1 åring och är nu som 3 åring 172 cm, växer förmodligen lite till men är förvånansvärt snabb och kvick för sin storlek.
Föder upp SWB.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 171
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Hur mycket protein och MJ behöver era hästar ponnysar? Förstår att det är extremt inviduellt men lite intresserad av att veta...
Svar
4
· Visningar
630
Senast: MiniLi
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag vet egentligen vilken ras som jag skulle ha om jag skulle ha en egen hund och det är golden retriever. Men tycker ändå att det...
Svar
19
· Visningar
1 762
Senast: yamyam
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 294
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp