Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom ju alla på Buke (lol) likt mig är såna hängivna antifeministiska konservativa nationalister och ba ääälskar SD, så tyckte jag det passade himla bra med den här bilden här!

vlcsnap-2014-05-16-22h17m25s74.png

Eftersom jag lovat min mor att skicka bild på nya klänningen och jag därmed behövde dra fram stativet för att ta egobilder, så var jag ju tvungen att passa på att posera lite framför kameran! :D

21b6gk4.jpg

2e4j7fc.jpg

Ursäkta den kassa kvaliteten, svårt att få rätt fokus när man måste ställa in den i förväg...

@Idas : Jag hittar inte riktigt ordet jag leta efter för att beskriva ditt utseende! Du är liksom.. åh jag vet inte!:love: Så himla vacker i alla fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 713
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 164
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var lite fräck i mitt sista blogginlägg och stack ut näsan och skrev att det skulle bli svårt att toppa den riddagen. Men det gick...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 568
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025