Wow så fina ni är @Mineur![]()
Verkligen, jag blev alldeles rörd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow så fina ni är @Mineur![]()
Men ja!Verkligen, jag blev alldeles rörd!
Verkligen, jag blev alldeles rörd!
Nämen jösses, nu är det min tur att bli lite rörd tror jag visst! Och väldigt, väldigt glad. Tack så mycket, det var hemskt fint sagt!Men ja!
@Mineur alltså du verkar vara en sådan där fantastisk person rent generellt (baserat på allt du skriver) och ditt utseende matchar verkligen den bilden. Du är så fin!
Tack! Vi kan kanske ha delad vårdnad? Hjälpas åt med VAK-dagarna (OBS: i genomsnitt 362 dagar per år) och så?men lägg av! @Mineur
Den där katten vill absolut bo hos mig så du slipper se den!Vet att @niphredil offrade sig först men jag tror att den är fööööör hemsk för henne att ha hemma, så bäst att jag tar den
Så galet söt verkligen! Grattis![]()
Nä, langa hit den bara, jag och Hosey tar den! Nemas problemasTack! Vi kan kanske ha delad vårdnad? Hjälpas åt med VAK-dagarna (OBS: i genomsnitt 362 dagar per år) och så?
Jag är för enskild vårdnadTack! Vi kan kanske ha delad vårdnad? Hjälpas åt med VAK-dagarna (OBS: i genomsnitt 362 dagar per år) och så?
Senaste bilden på mig när jag var i Helingsör Danmark förra helgen.
![]()
Jasså? Har vi träffats utan att veta om det?Men åh, nu när jag ser din tröja vet jag ju varifrån jag känner igen dig![]()
Jasså? Har vi träffats utan att veta om det?![]()
Se där ja, världen är bra liten ibland.Nja, mer sprungit förbi varandra tror jagjag har flera vänner som är väldigt aktiva på klubben, så även om jag inte har något direkt hästintresse kvar så åker jag på att vara funkis osv ibland. Jag är rätt säker på att jag sett dig där, men det slog mig först när jag såg din tröja
nästa gång ska jag säga hej!
Det är den! Hade koll på att du bodde här i krokarna, men inte att du hängde på klubbenSe där ja, världen är bra liten ibland.
Jag har varit i köket när det varit lite större tävlingar, på P&J har jag varit på banan.![]()
Du kommer på ett PM strax.Det är den! Hade koll på att du bodde här i krokarna, men inte att du hängde på klubben![]()
Med senaste tillskottet!
(jag lovar att sluta spamma bildtråden nu, jag har bara råkat ha två ovanligt foto-värda tillfällen på väldigt kort tid på senaste)
![]()