Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen, jag blev alldeles rörd!

Men ja!

@Mineur alltså du verkar vara en sådan där fantastisk person rent generellt (baserat på allt du skriver) och ditt utseende matchar verkligen den bilden. Du är så fin!
Nämen jösses, nu är det min tur att bli lite rörd tror jag visst! Och väldigt, väldigt glad. Tack så mycket, det var hemskt fint sagt! :love:
 
Med senaste tillskottet!

(jag lovar att sluta spamma bildtråden nu, jag har bara råkat ha två ovanligt foto-värda tillfällen på väldigt kort tid på senaste :p)
ch.jpg
 
Jasså? Har vi träffats utan att veta om det? :eek:

Nja, mer sprungit förbi varandra tror jag :) jag har flera vänner som är väldigt aktiva på klubben, så även om jag inte har något direkt hästintresse kvar så åker jag på att vara funkis osv ibland. Jag är rätt säker på att jag sett dig där, men det slog mig först när jag såg din tröja :p nästa gång ska jag säga hej!
 
Nja, mer sprungit förbi varandra tror jag :) jag har flera vänner som är väldigt aktiva på klubben, så även om jag inte har något direkt hästintresse kvar så åker jag på att vara funkis osv ibland. Jag är rätt säker på att jag sett dig där, men det slog mig först när jag såg din tröja :p nästa gång ska jag säga hej!
Se där ja, världen är bra liten ibland. :rofl::rofl:
Jag har varit i köket när det varit lite större tävlingar, på P&J har jag varit på banan. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
619
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 275
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp