• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag kämpar med locktången XD
IMG_5007.webp

På ena axeln står det Brolötens Cinnabar och på den andra Goddess of mine.
På ryggen står det
Even if the sky would fall,
I'd survive it all
Because of you
Mathilde

Cinnabar är en av mina hästar och Mathilde är min dotter :)
Brolöten ligger inte alls långt härifrån, jag passerar det varenda gång jag ska till Stockholm.

Härliga bilder förresten på er alla. :)

Intressant det där med Samsungs selfiefilter! Jag var tvungen att testa på mig själv, men jag undrar om det inte finns någon inbyggd åldersparameter också, för jag tyckte inte det blev särskilt stor skillnad på max eller avstängt för min egen del... När man närmar sig 50 räknas det kanske som så pass kört att selfieförbättringen stänger av sig automatiskt.... :rofl::rofl:
(originalet till höger)
IMG_2018-02-12_13-05-24.jpg

Intressant det där med Samsungs selfiefilter! Jag var tvungen att testa på mig själv, men jag undrar om det inte finns någon inbyggd åldersparameter också, för jag tyckte inte det blev särskilt stor skillnad på max eller avstängt för min egen del... När man närmar sig 50 räknas det kanske som så pass kört att selfieförbättringen stänger av sig automatiskt.... :rofl::rofl:
(originalet till höger)
IMG_2018-02-12_13-05-24.jpg
Jag tyckte inte den förbättrade ditt utseende, du är verkligen mycket snyggare på originalbilden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 485
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka