Status
Stängd för vidare inlägg.
För att det är ett jättetråkigt ideal som cementeras? Det är större än en persons kommentar.

Men ni har redan gått igenom det här så många ggr nu. Vi fattar. Vi behöver inte se ännu en diskussion som leder till att vederbörande får massa gnäll på sig. Den diskussionen har alltid varit otrevlig mot henne så vill någon så gärna diskutera själva ämnet så starta en egen tråd om just det då.
 
Men ni har redan gått igenom det här så många ggr nu. Vi fattar. Vi behöver inte se ännu en diskussion som leder till att vederbörande får massa gnäll på sig. Den diskussionen har alltid varit otrevlig mot henne så vill någon så gärna diskutera själva ämnet så starta en egen tråd om just det då.
Ingen har varit otrevlig. Du menar alltså att man ska undvika att diskutera med vissa användare? Jag har full respekt för @Dressyrtjejen_97 och ser inte att hon ska behandlas annorlunda än någon annan.
 
Uppenbarligen så förstås det ju inte.
Men orka bry sig, om personen inte förstår då hjälper det inte heller att "tjata". Det blir bara värre då, bättre att ignorera och lägga energin på något trevligare. Uppfostring på nätet fungerar sällan. Tips från coachen. :up:

Jag är less på detta eviga hackandet här på buke oavsett vem det gäller. Detta är nog så OT, dags att återgå till ämnet.
 
Men orka bry sig, om personen inte förstår då hjälper det inte heller att "tjata". Det blir bara värre då, bättre att ignorera och lägga energin på något trevligare. Uppfostring på nätet fungerar sällan. Tips från coachen. :up:

Jag är less på detta eviga hackandet här på buke oavsett vem det gäller. Detta är nog så OT, dags att återgå till ämnet.
Alltså, om väldigt simpla kommentarer på det man skriver ses som "hackande" är nog ett diskussionsforum fel ställe att vara på.
 
Bara för att återgå till ämnet kan jag posta den senaste bilden jag tog på mig själv, förvisso är det ett snapchat filter men ändå. :p
IMG_2400.jpg
 
Den klädde dig verkligen, du är väldigt vacker! Jag letar fortfarande efter den perfekta röda för mig!:)
Tack! :love:

Jag bad dem sminka mig i butiken, det kostar 600 kr och då ingår produkter för det värdet. Perfekt när man vill testa något nytt. Dels så får jag hjälp att välja (kan inte köpa läppstift själv, blir alltid fel), dels så ser jag hur sminket ser ut när det är på vilket inte är samma som när det ligger i förpackningen.
 
Tack! :love:

Jag bad dem sminka mig i butiken, det kostar 600 kr och då ingår produkter för det värdet. Perfekt när man vill testa något nytt. Dels så får jag hjälp att välja (kan inte köpa läppstift själv, blir alltid fel), dels så ser jag hur sminket ser ut när det är på vilket inte är samma som när det ligger i förpackningen.
Det är ju en kanongrej! Hur funkar det om man inte är nöjd med nyansen på t.ex ett läppstift de har på, får man testa ett annat också då, inom samma pris?
 
Det är ju en kanongrej! Hur funkar det om man inte är nöjd med nyansen på t.ex ett läppstift de har på, får man testa ett annat också då, inom samma pris?
Man behöver inte köpa produkterna de använder och jag är övertygad om att de byter nyans om man inte är nöjd. Man har en timme på sig så det är ju gott om tid att både bli sminkad och prata .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 769
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
744
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 806
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
635
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp