• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 575
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

kl

Katten heter Nisse och anser sig äga sin matte! Märkligt nog delar min ena hund inte hans uppfattning eftersom hon anser sig äga sin matte.
Katt. Hund. Matte. Nåväl, här är katten och matte i alla fall!

1005023_10151872842558877_251479441_n.jpg

Väcker lite liv i tråden med en ny bild på den här tanten

vp4o.jpg

Lite trötta ögon, men ibland är jag sån också due to viss brist på sömn

Kl*

Jag tycker det är så himla kul att få ansikten på alla bukare, så jag bjuder på en bild på ett stycken Nixehen också. ^^

Antligen_fatt_i_lite_ny_farg_i_haret_woop_woop.jpg

Wow! Du är fantastisk vacker! :love:

Här är jag, väldigt glad när jag får mysa med min söta gudson!

13888910786811e3aecf0ac913b3a2f4_8.jpg

Tar en ehhh liten stärkande drink efter att ha jobbat typ dygnet runt i några dagar. Sov gott sen ;)

71ccb140757f11e3bb0912d238673186_8.jpg

Testar min nya hatt som jag ritat själv och som en modist skapat åt mig!

a6ccded062a411e3b92312c1a4c98edd_8.jpg

Dagsfärsk bild på den här tanten som funderar på om jag ska låta resten av håret falla offer för saxen också och bli korthårig på riktigt igen eller inte..

Haha_zps40db3e5f.jpg

Kapade av ~ 1 dm tidigare idag och ptja.. man kan ju inte alltid se "bäst ut" på bild, men det bjuder jag på ;)

Slutade med att jag kapade bort m a s s o r av hår och såhär blev det..

kortharingr_zps83bc5ad3.jpg

Lär besöka frissan för att jämna till där det behövs, men jag var sååååå less på långhåret och nu dröjer det innan det blir långt igen.

Du är verkligen GRYMT snygg! !! Passar nog i vilken frisyr som hels men jag tycker du ska ha håret borta från ditt vackra ansikte så mycket som möjligt. Du är en av de få som skulle kunna passa med typ stram bakåtkammad frisyr. Kanske i någon mer askblond färg? Fantastisk panna och käkben, visa dom!

Jag förra veckan..

4ae9f0bcab7e11e3a39f0a8c736f263b_8.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 400
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 488
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka