Tänkte att detta måste se så kul ut att jag ville veta hur det såg utSmart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte att detta måste se så kul ut att jag ville veta hur det såg utSmart![]()
Är det en mörk askblond?Har äntligen lyckats skaffa grått hår.![]()
Snyggt @Tonto !![]()
Tack! Är lite gula toner kvar men har kämpat för att gå från svart till grått utan att tappa håret så jag är nöjd.
Är det en mörk askblond?
Det är en process! Har du testat Fudge shampo och balsam som tar bort gula toner skonsamt? Håret förstörs inte som med många silverprodukter utan känns mjukt och fräscht och inte torrt!
Det där är typ min naturliga hårfärgFärgen jag köpte kallades askblond, hade tänkt slänga i den färgen innan jag drog i något mer grått men jag antar att mitt hår var ljust nog för att det skulle bli ganska grått! Tror att det finns en risk att det blir mörk askblond när jag tvättar håret ett par gånger.
![]()
Har inte kört något silverschampo alls, ska testa Fudge! Tack.![]()
Det där är typ min naturliga hårfärg, det är så kul att man plötsligt är inne efter att det varit det värsta som finns att vara råttis
.
Alltså du passar så jävla bra i lugg. Och den där jackan vill jag också ha.Senaste från bloggen. Försöker göra en lite cool men ändå tantig pose, going with the flow mvh 35 plus osv #yolo
![]()
![]()
Jag hade också velat våga klä mig så coolt och precis som jag velat! Men dels vågar jag inte för att jag ofta vill hålla mig som en går liten mus som inte syns och dels blir det för dyrt och svårt för mig att köpa det jag vill ha. Så därför blir det att jag syr så mycketSenaste från bloggen. Försöker göra en lite cool men ändå tantig pose, going with the flow mvh 35 plus osv #yolo
![]()
![]()
Det är en process! Har du testat Fudge shampo och balsam som tar bort gula toner skonsamt? Håret förstörs inte som med många silverprodukter utan känns mjukt och fräscht och inte torrt!
Alltså du passar så jävla bra i lugg. Och den där jackan vill jag också ha.![]()
Är det Clean blonde violet du använt?
Åh tack! Har haft lite lugg-ångest-kaos sista veckan. Känns som att den känns helt fel så det var en juste kommentar just nu!
Jackan hittade jag på jobbet och ingen verkade kännas vid den så tog hem den efter 6 månader typIngen har gjort anspråk på att äga den efter det heller
![]()